neděle 22. listopadu 2020

Jarní cibulky

Pořád jsem se ještě nedostala ke zpracování fotek z léta a podzimu - dokončení terénních prací, založení záhonů, výsev louky, první sezóna v zeleninové zahrádce... Tak než to bude, aspoň troška z toho, čím žiju v posledních týdnech.

Jedním z úkolů tohohle podzimu byly jarní cibulky. Zasázeli jsme jich přes deset kilo. Narcisy, tulipány, modřence, hyacinty, sněženky... Příští jaro bude na naší zahradě první rozkvetlé.



Nakupovala jsem v Lidlu. Na kvalitu jsem měla dobré recenze a výběr byl slušný. Dost jsem ulovila i ve výprodeji v Hornbachu. Sázela jsem dost pozdě, až v listopadu, dřív nebylo kam. A tak jsem mohla nakupovat i v posezónní slevě.

Brzy sem dám fotky záhonků s rybízy a angrešty, kam právě tyhle jarní cibule přišly. Pracuju na nich poslední týden a brzy budou kompletně hotové :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat